20 Ekim 2010 Çarşamba

Blogumu takdimimdir...

Uzun zamandan beri yapmak istediğim bir şeydi blogger olmak... Amerika'da okurken bir New York blogu açmak istedim, kendimce güzel bir isim de buldum ama sonra alındığını farkettim, vazgeçtim.  Amerika'dan döndüm, yeni işe başlama arifesinde blogger olma hevesim yeniden canlandı. Yine bir isim sorunu yaşadım, hakikaten insanın çocuğuna isim bulması kadar zormuş. Her neyse bu ismi annem buldu, tıpkı 28 yıl önce ismimi bulduğu gibi, benim de hoşuma gitti.

Bu blogun belli bir konusu yok, canımın istediği her şeyden bahsedeceğim. Bu macerada benden çok daha deneyimli bloggerlar, kanka, teyze, kuzen, Pelin yardımlarınızı bekliyorum.

Yeni yeni postlarla görüşmek üzere,

E.

2 yorum:

  1. Kutlarım kankam:) Hayırlı, uğurlu olsun!!!İsmi süper olmuş, tam seni anlatıyor. Yani annen çocuğuna yine yeniden isim bulmuş.
    Sanırım bir page template 'e ihtiyacın var. Ayrıca bazı teknik yardımlar da lazım gibime geliyor. Yanındayımm.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle, zaten o nedenle ilk haber verdigim insansin. Konusalim...

    YanıtlaSil